31 Oct Receptionist(e) – deeltijds (tijdelijke opdracht) in Berchem
Tempo-Team Professionals bemiddelt tussen ondernemingen en kandidaten en focust daarbij op vaste aanwervingen en missies op projectbasis. En dit voor specifieke, veelgevraagde vakgebieden en profielen.
Voor de afdeling Exselsia, actief in de volledige outsourcing van recepties, zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die kickt op klantgerichtheid en voldoening haalt uit het leveren van een optimale dienstverlening.
Exselsia staat voor total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie.
Voor onze klant in Berchem, gespecialiseerd in kantoorbenodigdheden zijn we op zoek naar een receptionst(e) voor de volledige maand december ter vervanging van onze vaste receptioniste tijdens haar ouderschapsverlof.
Het uurrooster is als volgt:
MA – DO 8u15 – 14u15
VRIJ 8u15 – 15u30
Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team of opgenomen worden in de wervingsreserve? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen.
– Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field
– Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken
– Je bent verantwoordelijk voor een vriendelijk en professioneel ontvangst van bezoekers
– Je informeert de klanten zo goed mogelijk, dit doe je met de glimlach en nodige discretie.
– Je beheert de postverdeling, aangetekende brieven en koerier zendingen
– Je staat in voor voor het reserveren van taxi’s
– Je bestelt de lunches en zet de vergaderzalen klaar
– Je biedt administratieve ondersteuning aan de verschillende diensten bij de klant
– Je werkt deeltijds in een vast uurrooster
Heb je een aangename telefoonstem en een verzorgd voorkomen? Kan je vlot overweg met de computer en kan je je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels?
Dan ben jij de medewerker die wij zoeken!
– Drietaligheid NL / FR / ENG is een absolute must
– Je beschikt over goede kennis van MS-Office
– Je beschikt minstens over een diploma hoger secundair onderwijs
– Je hebt reeds een eerste werkervaring in een dienstverlenende functie achter de rug
– Je bent zeer klantgericht
– Je bent communicatief sterk en houdt van frequent contact met klanten
– Verder ben je stressbestendig met een positieve en proactieve houding
– Discretie draag je hoog in het vaandel
– Je kan zowel zelfstandig als in team werken
Wij bieden jou een contract van bepaalde duur met extra-legale voordelen. Je komt tercht in een sfeervolle omgeving.
Wat we minstens zo belangrijk vinden, is dat we jou een afwisselende en uitdagende baan kunnen bieden in een organisatie die volop in beweging is. Onze platte organisatiestructuur draagt bij aan korte communicatielijnen. Onze sfeer is het beste te omschrijven als open en informeel, waarbij er
ook voldoende ruimte is jezelf verder te ontwikkelen.
Heb je zin om er samen met ons in te vliegen? Reageer dan snel op de vacature.
Sorry, the comment form is closed at this time.